Anuga εσύ superstar!

Επιστρέφοντας από την ANUGA 2011 μένω με την εντύπωση πως η διεθνής αγορά βαδίζει προς λιγότερο κραυγαλέες επισημάνσεις και περιτυλίγματα στα προϊόντα ραφιού και περισσότερη ουσία μέσα σε αυτά. Οι επιχειρήσεις τροφίμων ''βάζουν χέρι'' στα συστατικά των προϊόντων τους και φτιάχνουν νέα με στόχο την υγιεινή διατροφή (δείτε μέλι σε στερεή μορφή: www.honibe.com) και την καινοτομία στην λειτουργικότητα (δείτε μπαχαρικά σε spray www.turci.it). Τα προϊόντα που απευθύνονται σε ειδικές κατηγορίες καταναλωτών ήταν αυξημένα σε αριθμό και ποικιλία (δείτε γλυκά gluten free: www.zehner.com.au και τα δικά μας χωρίς ζάχαρη: http://www.sweetandbalance.gr). Προωθούνται νέες προτάσεις σε πρώτες ύλες (δείτε λάδι από αβοκάντο: www.avocad-oil.com). Τα φρούτα και τα λαχανικά κερδίζουν έδαφος παντού. Οι εναλλακτικές πηγές πρωτεϊνών έρχονται, (δείτε chips φασολιών: www.beanitos.com). Η stevia θα γλυκάνει και την Ευρώπη σύντομα (δείτε για το μαγικό γλυκαντικό: http://foodsafety.pblogs.gr/2010/09/stebia-h-zaharh-toy-mellontos.htm). H Κορέα χτίζει μια πόλη για την παραγωγή, προώθηση και διαμετακόμιση τροφίμων για όλη την άπω ανατολή (δείτε λεπτομέρειες για το εγχείρημα: http://eng.foodpolis.kr). Τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα φτιάχνουν αναψυκτικά τύπου κόλα και energy drinks (δείτε: http://www.jaguarenergydrink.com). Και ένας Ιταλός με τους Έλληνες συνεργάτες του κάνουν την αυθεντική ιταλική pizza,  τα χειροποίητα μακαρόνια και το απαλό gelato μια εύκολη, θεϊκά γευστική και επιχειρηματικά συμφέρουσα υπόθεση για επαγγελματίες και καταναλωτές (δείτε  το concept  http://www.koelnmesse.it/anuga/it/vetrine_top/serris/index.php).