Πωλήσεις τροφίμων εξ αποστάσεως (π.χ. μέσω διαδικτύου - eshop)

Ο νέος Κανονισμός για τις επισημάνσεις τροφίμων που θα ψηφιστεί τον προσεχή Οκτώβριο, όπως φαίνεται θα περιλαμβάνει κι ένα όρο για την επισήμανση των ειδών διατροφής που πωλούνται εξ αποστάσεως π.χ. μέσω διαδικτύου (ecommerce). Σχετικά αναφέρεται πως οι βασικές διαθρεπτικές πληροφορίες που είναι διαθέσιμες στον υποψήφιο αγοραστή στο μέσω ενημέρωσής του (στον διαδυκτιακό τόπο για τα eshops, στον κατάλογο για πωλήσεις από κατάλογο, στην τηλεόραση για τις τηλεπωλήσεις, κτλ). Προσοχή ο παραπάνω όρος δεν θα αφορά τις καταχωρήσεις και τα spot διαφήμισης.   

Distance selling - Where businesses are distance selling (e.g. via a website) most of the required nutritional information must be made available to the consumer before the purchase is concluded and must also appear on the material that is supporting the distance selling.